Állítsd a természetet a Te oldaladra – arculat megújítás az ECOVER-nél

Friss, élettel teli és bájosan gömbölyű – talán így jellemezhető pár szóval, röviden az ECOVER új arculata. A változás teljes körű volt: megújult a logó, a szlogen és a termékcsomagolás is.

Az első foszfátmentes mosópor gyártója, a környezetvédelmi innovációk terén úttörő munkát végző öko tisztítószer- és mosószergyártó cég a dizájn tekintetében is törekszik az állandó megújulásra. Az márka igényekkel és a vásárlói elvárásokkal összhangban 2014-ben végre megszületett az új arculat. A rebranding egyik üzenete, hogy igenis az öko, mint olyan, nem jelent egyet az unalmas szürkeséggel. Lehet érdekes, izgalmas és figyelemfelhívó!

Középpontban a természet

A természetbe nem látogatóba megyünk, a természet igenis az otthonunk. Ez egyúttal azt is jelenti, hogy amit a természettel teszünk, azt egyben magunkkal is tesszük. Ergo légy jó a természethez, és a természet is jó lesz hozzád – vallja az ECOVER. Ha a természetnek nincs szüksége toxikus anyagokra a tisztításhoz, az embereknek ugyan miért lenne?

Alkalmazzunk tehát olyan tisztítási módszereket, amelyeket a természet zsenialitása ihletett! Ezen felfogás szerint tervezik, gyártják az ECOVER mosószereit, tisztítószereit, személyi higiéniai termékeit, és ezt a filozófiát adja vissza az új szlogen is: Állítsd a természetet a Te oldaladra!

Jók a visszajelzések

Az elvárások a következők voltak: az új arculat legyen érdekes, barátságos, letisztult, elgondolkodtató és újszerű  a saját szegmensében. A vezérfonal alapján megszületett az új színvilág, formavilág. Vannak változások, mégis a folytonos koncepció alapjául szolgáló, természetből merített alapszínek megmaradtak. Az új dizájn, logó, szlogen lassan mindenhol megjelenik. Először az online felületeken, majd szép lassan a raktárkészlet lecserélődésével a vásárlók polcain is.

A cég 5 országban, 13.000 válaszadó segítségével monitorozta az új arculat fogadtatását. A vélemények pozitívak, a fogadtatás jónak mondható. velemenyek_hu

Tisztításra született öko formula

Jelenleg az Ecover állítja fel az iparági fenntarthatósági standardokat. A fenntarthatóság szellemében alkotja meg természetes (növényi és ásványi), bio alapú összetevőkből öko termékeit. Az új, környezetbarát flakonok 75%-ban cukornádból, 25%-ban újrahasznosított műanyag hulladékból készülnek élvonalbeli technológia segítségével. S ami nagyon fontos: öko gyárakban folyik a munka, megújuló energiával és minél közelebb a vásárlókhoz (hogy minél kevesebbet kelljen utaztatni a termékeket, ezáltal is terhelve a környezetet).

Várjuk a véleményeteket, észrevételeiteket!

Az arculat megújulás örömére egy játékkal egybekötött mini közvélemény kutatást is rendezünk! Részletek itt: Mi a véleményed az új dizájnról? – bejegyzés